31 Ocak 2016 Pazar

ARADIKLARIMA..,

    Ne arıyoruzki bu hayatta ? MUTLULUK / AŞK / SEVGİ / AİLE / SAĞLIK / PARA / vb. ...
Peki bunları bulduğumuzda neden tutamıyoruz elimizde neden hep istediklerimize ulaşmak için bekliyoruz?
   Ben masallarla büyüdüm iki aşığın kavuştuğu / çok çalışanın çok zengin olduğu / iyi olanın en sonunda muhakkak kazandığı...Tam kötülük gelicekken mucizelerin olduğu.MUTLU SONLU MASALLARLA.
Sonra dedilerki yok TAÇMİNCİM sen büyüdün onlar gerçek hayatta olmuyo...Onlar masallarda olur.
    İnanmıyorum ben öyle diyenlere...Hayat bu kadar mantıkdan ibaret dil benim için.
-Çalıştığım işte istediğim bir idealım varsa o noktaya gelmek için şanslar ARARIM
-Ailemle bir arada olabilmek için zaman ARARIM
-Dostlarımdan ne görmek istiyosam bende onlara aynısını yapmanın yollarını ARARIM
-Kendimdeki eksik yönleri değiştirmeyi ARARIM
-Her sabaha mutlu uyanmayı ARARIM
-Hayatımdaki en iyi seçimleri yapmayı ARARIM
-Ümidimi / hayallerimi gerçekleştirdiğim bir hayat ARARIM
-Kendimi ait hissettiğim işte bu ADAM diyebilceğim hayat arkadaşımı ARARIM
-Dün yada geleceği düşünmeden BUGÜNÜMÜ ARARIM 
-İYİ GÜNDE / KÖTÜ GÜNDE ananemlerin anlattığı aşk dolu evliliği ARARIM
-Aile olmayı ARARIM
-Hiçbişeyin yerini tutmayan huzuru ARARIM

İŞTE BUNLARI ARARIM BEN...
İŞTE BUNLAR OLSUN DİYE ÇABALARIM HAYATIMDA.

Sadece istemek yetmez bazen hayatta,uğraşırım.Belki tökezlerim kimi zaman belki zorlanırım ama bahanelere sığınmam ben hayatta,yapamadım demem şimdilik olmuyo derim.Hep bir ümidim vardır istediklerimden.Bahaneler atmam hayata hazır dilim yada henüz zamanı dil diye çünkü emin olamam yaşamadıklarımdan / savaşmadıklarımdan...Yada işin aslı emin olamam yarın nefes alabilceğimden..!İmkanım varsa hayallerimi gerçekleştirmek için uğraşırım ama tabi GERÇEKTEN İSTİYOSAM...


Belki aradıklarımın bir çoğunu bulamadım belkide hiç bulamicam ama kim ne derse desin benim ümidim var..!BEN MASALLARDAKİ GİBİ BİR HAYAT YAŞİCAM..!


1 yorum:

  1. Umarım hayatta aradığın her şeyi bulursun,
    Gülücüklerin daim olsun,
    Hayatın tüm güzellikleri senin olsun,
    Takipçi sayın umarım yarın 600.000 kişi olsun,
    Umarım sen hep mutlu ol,
    Hayatın tüm güzellikleri senin ile olsun,
    Tüm zorluklar senden uzak dursun,
    İyilikler ve iyi insanlar hep sana yakın olsun,

    Hatırlar mısın bilmem ?

    Seni hiç unutmayan ;
    Seni hep kalbimizde yaşatan ;

    Ben Metin amcan

    YanıtlaSil