29 Ocak 2017 Pazar

KAÇIP GİTMEK İSTEYENLERDE BUGÜN..!

Hep daha iyi bir hayat için çalışıyoruz.Hep dahası...Hep dahası...İtiraf edelim.
Hepimiz biraz nankörüz aslında.Arabamız olsun / evimiz olsun sonra daha iyi bir evimiz daha iyi bir arabamız.
Peki bu uğurda gerçekleştiremediğimiz hayaller...Yapmak istediklerimiz aslında maddi manevi yapabikceklerimiz varken erteliyoruz kendimizi.Şu durumda herkes bir sahil kasabasında yaşayabilir ama heralde biz sahil kasabasının yarısını almayı falan hedefliyoruz ki =) hep daha birkim hep daha birikim...
En sonunda sinirler gerilmiş,hayattan bıkmış olarak gidicez de iş işten geçmiş olucak.
BEN KAFAYA KOYDUM..! Minik bir kasabada yaşama kararımı 35 imden önceye aldım..!
Size de metropol trafiği / kirli hava / hep daha iyisini elde etmeye çalışmak için ölüp bittiğiniz stresli yaşamı bırakıyorum... =) 
Yok benimde hayalim o...Bende stressiz bir yaşam istiyorum demeyin bişey yapmıyorsanız eğer bunun için demeyin.Belkide bu stresi seviyorsunuzdur...Çünkü kimileri gerçekten böyle mutlu. 

2 yorum:

  1. Sevdikleriniz yaninizda yoksa kucuk sirin bir kasabada evinizde oturup internetinizde vakit gecirmeye devam etmek zorunda kalirsiniz. Internetin de neden 4.5g olmadigindan soylenir durursunuz...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar doğru bir yorum. Bazen şehirlerin bu gürültüsü pek bi yoruyor bizleri..

    YanıtlaSil