29 Kasım 2012 Perşembe

BÜYÜDÜM

   Aslında hep küçükken istediğim bişey vardı; BÜYÜMEK...Ne zaman ki büyüdüm bunun aslında zor birşey olduğunu anladım.Keşke yine oyuncaklarımı elimden aldıklarında ağlasam da oyuncaklarımı geri verseler.Yada tek derdim derste susmaya çalışmak olsa.Hatta annemin zorla giydirdiği kıyafetlere bile razıyım. =)
   Neden mi büyümek istemiyorum?Çünkü büyüyünce dertlerde büyüyormuş.Çünkü büyük olduğun için her şeyin üstesinden kendi başına gelmek zorundaymışsın...'E büyüdün artık..! ' gibi laflarda cabası.
   Ben filmlere kanmışım.Ordaki gibi başıma kötü bişey gelicek ama son dakika yırtıcaksın.Bir şekilde iyilik senden yana olucak.Yok ya ! Öyle değilmiş işte belki pek iç açıcı bir yazı değil ama ne yazıkki GERÇEKLER.
   Şimdi hakkım var mı?Tekrardan çocuk olmaya..?
   VAZGEÇTİM...BEN DAHA BÜYÜMESEM..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder